Кариери

АДМИНИСТРАТОР ХОТЕЛ Във връзка със запълване на квотата по чл. 38 от ЗХУ

Дата на публикуване: 
01/05/2024

Гранд Хотел Милениум София елегантно съчетава иновации и обслужване; впечатляващата 32-етажна сграда предлага 400 светли, просторни и елегантни стаи. Разположен около впечатляващия 6-етажен атрий, конферентният център The Millennium Milestone Convention Centre разполага с 14 напълно оборудвани зали. Разположен на 4000 кв.м, Спа и уелнес центърът посреща своите гости с уникална гама от процедури и терапии. В хотела има 10 ресторанта и бара със забележително разположение, изглед, интериор и кухня.

Екипът ни е комбинация от знания, умения и дългогодишен опит в сферата на хотелиерството. Ние вярваме, че хората, с които работим, са в основата на нашия успех. Решени сме да превърнем Гранд Хотел Милениум София в прекрасно място за работа и да осигурим на нашите служители основата за изграждане на успешна кариера.

Ако споделяте нашата страст за предоставяне на качествено обслужване, където детайлите са от значение, за нас ще бъде удоволствие да се присъедините към екипа!

Във връзка със запълване на квотата по чл. 38 от Закона за хората с увреждания, търсим колега, който да стане част от нашия отдел Фронт офис, на позицията Администратор хотел:

Отговорности:

  • Посрещане и настаняване на гостите на хотела;
  • Регистрация и оказване на необходимото съдействие на гостите;
  • Резервации, съдействие при промяна или анулиране на хотелски резервации;
  • Правилно и своевременно попълване на регистрите;
  • Следене на графика за освобождаване на стаите;
  • Начисляване, следене и приключване на сметки, издаване на фактури за основни и допълнителни услуги;
  • Изготвяне на отчети и отчитане на касова наличност;
  • Поддържане на връзка и предоставяне на информация на останалите звена в хотела;
  • Приемане на телефонни обаждания, води кореспонденция по е-мейл за заявки/резервации и информиране на гостите за предлаганите допълнителни услуги в хотела;
  • Сътрудничество и общуване с други вътрешни отдели, за да се гарантира удовлетвореност от гостите;
  • Спазване на фирмените процедури и политики за безопасност и сигурност;
  • Изпълнение и на други задачи, поставени от прекия ръководител.

Изисквания:

  • Образование – висше образование, специализирано в туризма, или висше образование и професионална квалификация в туризма, или висше образование и 3 години стаж в туризма;
  • Много добро владеене на английски и втори чужд език;
  • Да познава и владее стандартите за обслужване в хотел пет звезди;
  • Задължително е отлично познаване и опит с OPERA PMS;
  • Отлични умения за писмено и вербално общуване;
  • Много добра обща култура;
  • Добри обноски и умения за любезно общуване във всякакви ситуации;
  • Умение за справяне едновременно с разнообразни работни задачи, степенувани по важност;
  • Енергична натура, устойчива на стрес и работа на смени.

Компанията предлага:

  • Конкурентен пакет на заплащане и придобивки;
  • Възможност за личностна изява и развитие;
  • Възможност да се присъедините към екип от страхотни професионалисти;
  • Фирмено обучение;
  • Динамична и приятелска работна среда.

 

Ако отговаряте на изискванията във връзка със запълването на квотата по чл. 38 от Закона за хората с увреждания и изискванията за позицията, и проявявате интерес, кандидатствайте с подробна автобиография и актуална снимка.

Ще се свържем само с кандидати, които отговарят на описаните в обявата изисквания.

Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при пълна конфиденциалност.

 

 

Кандидатствайте

Моля, попълнете формата по-долу.

CAPTCHA image

This helps us prevent spam, thank you.